kogel-, bal-, knikkerklok

  • P

    Goede middag geachte lezer(res)

    van mijn kogelklok is helaas een onderdeeltje, te weten het tandwieltje dat in het magneetwiel zit stuk.

    is er iemand die mij kan vertellen waar ik zo’n los onderdeeltje kan kopen, of desnoods een kompleet uurwerk.

    ik ben er al heel lang naar op zoek, maar tot op heden zonder resultaat.

    wie O wie kan mij helpen

    bij voorbaat mijn dank voor uw reactie

  • Daphne

    Ik ben op zoek naar een goed bewerkende metalen roll o clock kogelklok als verjaardagscadeau voor mijn vriend. Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n kogelklok kan kopen?

  • xs

    Hoi,

    Ik heb zo'n klok, draaiend en wel. Met de handleiding en stofkap.

    Het is de originele Mattel. Maar ik wil hem verkopen voor 150 euro

    Als je interesse hebt, laat het maar weten.

  • xs

    Hij is verkocht!

  • Anique

    Is er nog iemand die een balletjes klok heeft staan…? Ik kan er iemand heel erg blij mee maken… de hare is stuk gegaan…

  • Marjolein

    Ook ik ben op zoek naar een werkende zwarte kunststof Roller Ball Clock van Mattel. Of ‘knikkerklok’ zoals wij hem noemden.

    Of is er iemand die de klok voor ons kan herstellen? Want van ons kapotte model hebben we nooit afscheid kunnen nemen.

    Vriendelijke groet, Marjolein

  • Lex

    Hi,

    Ik heb vroeger een knikkerklok gehad, die kapot ging. Sinds kort heb ik een TimeMachine van chinese makelij. De arm staat bij dat model vooral stil, maar op de hele minuut maakt hij een hele omwenteling en zo komt dan een knikker in de baan.

    De laatste dagen maakt de arm echter de omwenteling telkens niet vol. Daardoor gaat er geregeld geen knikker de baan in en loopt de klok steeds verder achter.

    Weet iemand hoe dit komt? En vooral - hoe kan ik het oplossen?