Wat is de prijs van de knikkerklok?
Heb je de klok al verkocht?
HEb je geen foto van de klok?
Ik lees je berichtje en heb zelf ook een bericht geplaatst, waarin ik vraag of iemand de gebruiksaanwijzing nog heeft
Ik zou het op prijs stellen als je mij de werking van de klok uitlegt zoals: hoeveel knikkers je nodig hebt, hoe je ze weg moet leggen etc.
Alvast bedankt voor een reaktie.
Groeten Louis Hurks
Kijk even op deze site bij de FAQ's:
http://www.stuartsinger.com/ballclock.htm#guide
Komt er kort op neer dat je 33 ballen nodig hebt waarvan er drie (twee zwarte en één zilveren) iets groter zijn dan de rest.
De grote zilveren hoort op de onderste rail (HR), de twee zwarte op de middelste en bovenste rail (min). Er zitten gaten aan het eind (links) van de rail waar de ballen in kunnen liggen.
De overige 30 ballen gaan in de rail waar het armpje ze uit op pikt.
De drie ballen uitzoeken is niet zo'n probleem. De twee zwarte spreekt voor zich, de zilveren loopt bij mij vast in de klok als die er door heen rolt (krijgt hem er makkelijk weer uit).
Vervolgens kan je de tijd instellen door een aantal van de 30 ballen op de HR-rail en op de min-railen te leggen. Hoeveelheid uiteraard naar de actuele tijd.
Veel spannender is het niet.
Lukt het niet, stuur even een mail, dan probeer ik je verder te helpen. E-mail adres is mijn voor en achternaam achter elkaar @gmail.com
Groeten, Robin Turkenburg
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?