kogel-, bal-, knikkerklok

  • Henk

    Ik vind 'm erg leuk geworden, wel uitkijken voor koperdieven ;)

    HEnk

    (tu)

  • Koos de Bruijn

    Het elektromotorische van mijn kogelklok is kapot wie kan mij aan een motor helpen.

    Groetjes

    Koos de bruijn

  • Koos de Bruijn

    Hallo

    op www.weltbild.de kan je een nieuwe kopen (Duitsland)

    In nederland zijn ze niet meer te koop.

    Ik heb er pas ook een nieuwe gekocht .

    Art.-Nr. 50 16 388

    ik hoop dat je hiermee geholpen bent

    Groetjes

    Koos de Bruijn

  • Tessa Stenvers

    Koos de Bruijn Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > op www.weltbild.de kan je een nieuwe kopen

    > (Duitsland)

    > In nederland zijn ze niet meer te koop.

    > Ik heb er pas ook een nieuwe gekocht .

    > Art.-Nr. 50 16 388

    > ik hoop dat je hiermee geholpen bent

    >

    > Groetjes

    >

    > Koos de Bruijn

    Hallo ik ben Tessa Stenvers ik ben ook opzoek naar een nieuwe kogelklok de mijne is helaas het motortje stuk ik heb geken op de site die u heeft doorgeven helaas kan ik het niet vinden kunt u mij helpen hiermee? mijn telefoon nr is in Haarlem 023-5355749 ik heb een antwoord apparaat omdat ik door de weeks niet thuis ben vanwegen mijn werk Dinsdag tot en met vrijdag ben ik s avonds na 18.00 uur berijkbaar ook in het weekend misschien is het mogenlijk dat ik uw telefoon nr kan krijgen dat ik u kan bellen? of uw e-mail adres?

    Ik hoop dat het gaat lukken op deze manier ik zou weer heel blij zijn als ik het geluid van deze kogeltjes weer kan horen vooral nu ik mijn vader in december ben kwijt geraakt na 81 jaar is hij helaas overleden hij was er altijd als iets ook met dit soort dingen om te proberen het weer te laten werken en vaak lukte dat ook hij was een doorzetter dat ga ik nu missen en natuurlijk nog veel meer dingen.

    Gaarne wacht ik op uw antwoord

    Vriendelijke groet T.Stenvers e-mail tessa.dirk@hetnet.nl

  • Tamara

    Ook ik ben op zoek naar een kogelklok, beetje vanwege “jeugdsigment”. Ik had hem vroeger ook tot hij kapot ging… Het lijkt me erg leuk er weer 1 in mijn kast te zetten.

    Wie heeft er nog een liggen die die wil verkopen?

    Mvgr Tamara

  • leo

    Heb wel belang bij de klok

    met groet

    leo groendijk

    0511 452766

  • Anton

    Hoi Tessa,

    Ik zag je oproep staan voor een kogelklok. Ik heb er een staan, helaas is de kap gesneuveld waardoor hij te veel herrie maakt om zachtjes televisie te kunnen luisteren.

    Verder doet hij het nog goed.

    Laat even weten of je nog interesse hebt!

    Anton

  • Peter

    Bij mij wilde het motortje ook niet meer starten. Ik heb het motortje nu vervangen door het DC-motortje van het openingsmechanisme van een defecte dvd-brander. Het toerental moest omlaag daarom draait hij nu op 3 Volt. Hij werkt weer perfect.

  • Joost

    Hallo, nog interesse in zo,n klok ? Ik heb er een staan met een mooie heldere stolp . Joost sablerolle 06-53418975

  • Irene van Veelen

    Kom toevallig op deze site met berichten.

    Ik ben bezig bij Idle-Tyme een nieuwe houten klok te bestellen.

    Doordat het wat gedoe is voor deze maker met motortjes uit Europa, heb ik een deal met hem gesloten.

    Ik lever hem een voorraad motortjes uit Europa, krijg ik er 3 klokken voor terug.

    Als hij alleen voor ons 1 motortje moest bestellen, werd de klok onnodig duur en de wachttijd erg lang.

    Nu krijg ik een voorkeursbehandeling

    Maar, ik heb maar 1 klok nodig!

    Wie heeft interesse in een gloednieuwe klok van Idle-Tyme? (zie website). Wordt mogelijk nog in 2014 geleverd (leuk kado voor de feestdagen)

    Prijs minimaal 350 euro. Bij meerdere gegadigden tegen opbod.

    Als hij eenmaal geleverd is gaat hij marktplaats op.

    Er zit geen beschermkap bij.

    Groeten,

    Irene, irenevanveelen@gmail.com