dus je hebt een comtoise met kettingen , dat werkt dus heel anders . als dat zo is had je dat beter kunnen vermelden.
Beste John, zoals jij de afstelling leest dat is natuurlijk mooi, maar het punt is dat je normaal gesproken niet in deze termen praat en schijft ik leg het uit zolas ik als hobbyist dit kan uitleggen en zodat het een klein beetje is te begrijpen, ik heb zat Comtoise klokken uit elkaar gehad en gerepareerd. ik ben hobbyist/verzamelaar en ik beleef veel vreugde van mijn hobby en doordat ik al jaren deze hobby uitoefen krijg ik zo nu en dan wel eens de vraag “kan je mijn comtoiseklok repareren”, ik zeg dan altijg heel duidelijk dat ik een hobbyist ben en geen klokkenmaker en wil de klok wel reparenen “lukt het niet dan kost het ook niets”, vaak reken ik helemaal niets en een ekele keer vraag ik een kleine vergoeding, en tot nog toe is het mij altijd gelukt om de aangeboden klokken te repareren, ik hen een prachtige verzameling Franse hangklokken die ik zelf onderhoud en waar ik keer op keer weer van geniet, ik zie wel vaker de problemen van mensen met klokken op het forum, maar meestal reageer ik daar niet op omdat het “schriftelijk” voor mij heel moeilijk is om zoiets uit te leggen.
Vriendelijke groet
Robert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?