gezocht stukje messing klokketting zeer kleine schakel

• ellisb

Wie kan mij helpen aan een stukje ketting (tussen de 50 en 100 cm). Het schakeltje dat ik nu als voorbeeld heb en dus zoek heeft de afmetingen: doorsnede 0.8mm, buitenmaat breedte 3.5mm lengte 6.5mm en is van messing (niet magnetisch).

Vermessingd zou geen probleem zijn, een doorsnede van 0.9mm kan ook nog. Vooral de lengte van de schakel moet veel minder zijn dan de 8.7mm die ik nu heb gevonden.

Bij een hobbywinkel ben ik niet kleiner gekomen dan 0.9mm bij 3.7mm bij 8.7mm. Ik zoek dit schakeltje voor mijn hobby van sieraden maken.

Alvast mijn dank voor een reactie,

Met vriendelijke groet,

Ellisb

• martin

Hallo Elisb,

Ik heb nog een stukje liggen dat 0,1 mm. groter is dan de maten die je opgeeft, de lengte is 70 cm.

Groeten Martin Meijer.

• ellisb

Goedenavond Martin,

Wat leuk dat u voor mij heeft gekeken en nog wat gevonden heeft ook.

Ik neem aan dat u met 1mm groter alleen de lengte vd schakel bedoeld, dus zo', 7 - 7,5 mm?

Ik zou het stukje ketting graag van u overnemen - ik kan dan bekijken hoe deze maat uitkomt bij hetgeen ik voor ogen heb.

Behalve natuurlijk de verzendkosten, welke bedragje had u als tegemoetkoming in gedachten?

Het is misschien beter om verder direct via email te communiceren - mijn adres is: ellisb@casema.nl

Met vriendelijke groet,

Ellis