Onbekende klok loopt niet

• Bert Speckmann

Hallo lezers,

wij zijn al jaren in bezit van een klok waarvan wij niet weten wat voor type klok het is. Verder lukt het ons niet om de klok blijvend aan de praat te krijgen, soms loopt de klok een possje onverwacht maar meestal staat de klok stil.

Is er iemand die ons kan vertellen wat voor een klok dit is en heeft misschien tips hoe we de klok lopend kunnen krijgen ?

Ik heb geprobeerd een plaatje aan dit bericht toe te voegen maar dat kan blijkbaar helaas niet. Hopelijk wil iemand via email reageren ?

met vriendelijke groet

Bert Speckmann

• Ton Dol

Bert,

We begrijpen het probleem, maar hebben nu echt te weinig informatie om te bepalen wat voor klok jij bedoeld.

Je mag we wel wat foto's sturen via e-mail als dat gemakkelijker is en wat precies de klacht is waarom je denkt dat hij niet loopt,

f.dol@hetnet.nl

Gr

T

• warrie bosscher

Misschien kan ik ook helpen. Twee weten meer dan één. Je kunt foto's sturen via een PB.

Gr.,

Warrie

• Rob

En Warrie!! weet je al wat voor klok het is? en doet hij het al? Ik wil er ook wel naar kijken als dat niet zo is. rjvkuyz@ziggo.nl

Groet

Rob

• Ducable

Heb ook gemaild geen respons!Dus wat mij aangaat laat maar zitten!

• Bert

met excuss voor het niet/laat reageren!

Mijn klok blijkt een gewone regulator te zijn, iemand in de buurt heeft mij geholpen hem weer aan de tik te krijgen, het lijkt te werken!

Allen dank voor jullie reakties !

Bert

• Ducable

Ok mooi dat ie het weer doet en fijne feestdagen voor een ieder.